زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول
سرخط خبرها

افاضلی: مرحله مقدماتی جام ملت‌ها بازی‌های آماده‌سازی مدعیان است

  • کد خبر: ۲۰۸۵۷۴
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
افاضلی: مرحله مقدماتی جام ملت‌ها بازی‌های آماده‌سازی مدعیان است
هومن افاضلی، مربی تیم ملی معتقد است که بازی‌های مرحله مقدماتی به نوعی مرحله آماده سازی تیم ملی بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هومن افاضلی، مربی تیم ملی و کارشناس فوتبال درباره سطح مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌گوید: «مرحله گروهی مسابقات با دوره قبل کاملاً متفاوت بود و فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم شده است. تیم‌هایی که قبلاً با اختلاف زیاد شکست می‌خوردند، الان جزو تیم‌های تأثیرگذار در مرحله گروهی بودند و حتی شانس این را داشتند که به عنوان تیم سوم صعود کنند. این موضوع باعث شده تا این تیم‌ها با انرژی بیشتر در مسابقات حاضر شوند. در گروه ما هم این شرایط حاکم بود و تیم‌های هنگ‌کنگ و فلسطین تلاش زیادی برای صعود به یک‌هشتم داشتند و تلاش کردند تا در سرنوشت گروه تأثیرگذار باشند، این موضوع کار را برای تیم ما سخت کرده بود. در مجموع در مرحله گروهی موفق بودیم، البته تیم ما می‌تواند بهتر از این باشد.»


افاضلی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «تیم‌هایی که مدعی صعود هستند فرم مطلوب خود را در مراحل حذفی نشان می‌دهند. کادر فنی تیم ملی برای رسیدن به شرایط مطلوب در حال کار است، فضای زیادی برای بهتر شدن داریم و باید بدانیم که هیچ تیمی بدون ایراد نیست. تلاش ما بر این است تا اشکالات تیم ملی را برطرف کنیم، اما نمی‌توان چیزی را تضمین کرد و باید مسیری را انتخاب کنیم تا اشکالاتمان برطرف شود. از حالا به بعد هر تیمی که کمتر اشتباه کند می‌تواند نوسان کمتری داشته باشد.»

مربی تیم ملی به نکته مهمی نیز اشاره دارد: «ما در این تورنمنت تنها تیم قدرتمند نیستیم و تیم‌های دیگر هم چنین شرایطی دارند و حتی امکاناتشان بیشتر از ماست، این‌ها را نباید فراموش کرد. با وجود این تلاشمان را می‌کنیم و با توجه به تیم خوبی که داریم، بتوانیم مقابل این تیم‌ها با قدرت بازی کنیم. فاصله بازی‌ها در مرحله گروهی کم است و تیم‌ها در این مرحله ترکیب اصلی خود را رو نمی‌کنند و بازیکنان ذخیره را جایگزین بازیکنان اصلی می‌کنند که در مورد ما هم این اتفاق افتاد. مخصوصاً تیم‌هایی مثل ایران، کره و ژاپن که لژیونر‌های زیادی دارند، زمان آماده‌سازی‌شان برای حضور در مسابقات کم بود و طبیعتاً مرحله گروهی را برای آماده‌سازی تیم درنظر گرفتیم. وارد زمین می‌شویم آن‌ها هم از ما می‌ترسند، اما ما هم هیچ کدام از حریفانمان را دست کم نمی‌گیریم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->